Opgradering til PHP 5.6

Et CMSimple support forum for dansktalende brugere og udviklere

Moderator: ZiPs

Post Reply
Erdo
Posts: 41
Joined: Sat Oct 29, 2011 7:56 pm
Contact:

Opgradering til PHP 5.6

Post by Erdo » Fri Jan 08, 2016 11:24 am

En amatør anmoder om hjælp!

Mit serverhotel SURFTOWN har meddelt mig at de ´vinker´ farvel til PHP 5,3 og skifter til PHP 5,6 pr. 26. januar 2016.

Der stilles spørgsmål om min CMSimple kan køre PHP 5,6 - hvilket jeg intet aner om og er for mig en by - i RUSLAND.

Er der nogen der kan og vil hjælpe? - evt. i form af FJERNSUPPORT, hvis nødvendigt!

Mvh

Erdo

cmb
Posts: 14225
Joined: Tue Jun 21, 2011 11:04 am
Location: Bingen, RLP, DE
Contact:

Re: Opgradering til PHP 5.6

Post by cmb » Fri Jan 08, 2016 2:17 pm

Hi Erdo,
Erdo wrote:Mit serverhotel SURFTOWN har meddelt mig at de ´vinker´ farvel til PHP 5,3 og skifter til PHP 5,6 pr. 26. januar 2016.
Somewhat recent versions of CMSimple_XH and CMSimple (4.x) work fine with PHP 5.6. That is, however, not necessarily true for plugins.

In any way, I suggest that you upgrade your site to CMSimple_XH 1.6.7 as soon as possible. I'll try to assist, as my time permits. :)
Christoph M. Becker – Plugins for CMSimple_XH

Erdo
Posts: 41
Joined: Sat Oct 29, 2011 7:56 pm
Contact:

Re: Opgradering til PHP 5.6

Post by Erdo » Fri Jan 08, 2016 7:04 pm

Hi Christoph M. Becker

- tak for din venlige respons og tilbud om hjælp.

- jeg har været inde og læse det link du har vedhæftet, men jeg er dårlig til sprog og rimelig nervøs for at lave noget forkert, da jeg er lidt af en novice og ikke tør binde an med at opgradere til upgrade your site to CMSimple_XH 1.6.7, som du foreslår på egen hånd, men det er sikkert den rigtige løsning.

- jeg ved du er en meget efterspurgt person, men kan du evt. indpasse en opgradering til den anbefalede version, i dit stramme tidsskema, vil jeg være dybt taknemlig.
- er det noget med at jeg skal sende dig en pm med adgangsdata eller hvordan?

Med venlig hilsen

Erdo

ZiPs
Posts: 633
Joined: Thu May 22, 2008 6:17 pm
Location: Faxe, Denmark
Contact:

Re: Opgradering til PHP 5.6

Post by ZiPs » Sun Jan 10, 2016 10:10 am

Hej Erdo

Hvis Christoph ikke har tid, vil jeg gerne gøre det for dig.

Mvh ZiPs
Preben Dahl | Webmaster cmsimple.dk | Projekt-og domæne ejer Gert Ebersbach

Post Reply