2lang & 2site

Et CMSimple support forum for dansktalende brugere og udviklere

Moderator: ZiPs

Post Reply
grumme53
Posts: 6
Joined: Tue Feb 21, 2012 8:23 pm

2lang & 2site

Post by grumme53 » Sun Oct 07, 2012 2:22 pm

Hej
Jeg har uplosdet folderne 2lang og 2site via ftp og det er jo en fejl. Og nu kommer der så den her meddelelse når jeg vil konfigurere websiden:

"Subsite: second language or an additional independent website, operated with the same CMSimple_XH installation."

og nedenunder i en gul box:

"The settings of Template and Password
will substitute your settings of the CMS Configuration"

Jeg tænkte så at jeg jo måske kunne slette de to foldere via ftp og så var det i orden, men nej, så let gik det ikke, så hvad gør jeg nu?


/Ole

cmb
Posts: 14225
Joined: Tue Jun 21, 2011 11:04 am
Location: Bingen, RLP, DE
Contact:

Re: 2lang & 2site

Post by cmb » Sun Oct 07, 2012 3:11 pm

Hej Ole,
grumme53 wrote:Jeg har uplosdet folderne 2lang og 2site via ftp og det er jo en fejl.
Det er bedst ikke at uploade disse mapper, men det er ikke noget reelt problem enten. Og ja, efter at have slettet disse mapper, er alt okay.
grumme53 wrote:"Subsite: second language or an additional independent website, operated with the same CMSimple_XH installation."
...
Jeg antager at du har en flersproget hjemmeside (f.eks dk og en). Hvis du arbejder på det andet sprog (en) denne besked vil blive vist. Det er ingen fejlmeddelelse, men i stedet bør forklare nogle vigtige detaljer. Hvis du skifter til hovedsproget, vil beskeden være væk.

/Christoph
Christoph M. Becker – Plugins for CMSimple_XH

Post Reply