Thumbnails mindre

Et CMSimple support forum for dansktalende brugere og udviklere

Moderator: ZiPs

Erdo
Posts: 41
Joined: Sat Oct 29, 2011 7:56 pm
Contact:

Re: Thumbnails mindre

Post by Erdo » Fri Dec 30, 2011 7:46 pm

Hi Christoph

Det er jo genialt - der faldt en stor sten fra mit bryst, alt er nu som jeg havde drømt om, men som jeg ikke troede ville være muligt, det har været et langt og sejt træk.

Store lovprisninger fra mig.

Frohes neues Jahr


Mfg

Erdo

Erdo
Posts: 41
Joined: Sat Oct 29, 2011 7:56 pm
Contact:

Pagemanager

Post by Erdo » Sun Jan 01, 2012 7:44 pm

Hi Christoph


I like to tell you how happy I am for the Pagemanager, it is very easy to use and give me a possibility to change every page failure at once, thanks for the feature.

If I like to change to translate or change the language from danish to german/english or other language, it is a possibility by using flags and must I make new pages and to which place it is nesssessary to copy the pages?

Mfg

Erdo

cmb
Posts: 14225
Joined: Tue Jun 21, 2011 11:04 am
Location: Bingen, RLP, DE
Contact:

Re: Thumbnails mindre

Post by cmb » Sun Jan 01, 2012 9:44 pm

Hej Erdo,

først vil jeg ønske dig et Godt Nytår og en masse sjov med din motorcykel ture!

Jeg er ikke modstander af at skrive på engelsk, men det bør ske i en af ​​de engelske fora i stedet for det danske forum, som formentlig ikke alle læsere her, er i stand til at forstå det engelske sprog. Nå, jeg håber, alle er i stand til at forstå min Google-oversættelser. :oops:

Hvordan er det muligt at have et multi sprog site, er forklaret på http://www.cmsimple-xh.com/wiki/doku.ph ... l_websites (desværre kun på engelsk).

Den PageManager vil ikke hjælpe med dette. Det giver kun mulighed for at styre siderne i et enkelt sprog. :( På grund af udformningen af ​​flere sprog funktionen af CMSimple, vil dette ikke være let at gennemføre, men jeg vil se, hvad der er muligt. Da jeg planlægger at tilføje en tysk oversættelse for min hjemmeside, kan det være meget nyttigt for mig også. :)

Christoph
Christoph M. Becker – Plugins for CMSimple_XH

Post Reply