Reset af admin pw virker ikke

Et CMSimple support forum for dansktalende brugere og udviklere

Moderator: ZiPs

Post Reply
FT4
Posts: 36
Joined: Sun May 18, 2014 8:30 pm

Reset af admin pw virker ikke

Post by FT4 » Thu Sep 21, 2017 5:51 am

Jeg har opdateret til CMSimple_XH ver. 1.7. I går fik jeg åbenbart lavet noget rod med den hjemmeside, jeg var ved at redigere, hjortefarmen.net. Umiddelbart så jeg det som et problem i Google Chrome. Da jeg skulle logge ind igen, virkede mit pw ikke. Indrømmet: jeg plejer at lade Chrome huske mit pw, men jeg har også koden gemt et andet sted for en sikkerheds skyld. Jeg valgte, at bruge linket til at resette mit pw og jeg fik et link, som jeg aktiverede. Jeg fik også en ny kode tilsendt til den adresse, jeg anførte - men det virkede ikke! Så prøvede jeg reset en gang til, men nu kommer der ingen e-mails (som om logikken er, at det HAR jeg fået). Jeg har sandsynligvis mulighed for at uploade hele molevitten igen, og det er muligt, jeg kan se de gamle content back-ups, så en gendannelse ikke behøver at starte helt forfra, men jeg er lidt låst mht. passwordet og gendannelse i den nuværende situation. Hvad går galt?

mvh

Jan C.

lck
Posts: 2955
Joined: Wed Mar 23, 2011 11:43 am
Contact:

Re: Reset af admin pw virker ikke

Post by lck » Thu Sep 21, 2017 11:34 am

„Bevor du den Pfeil der Wahrheit abschießt, tauche die Spitze in Honig!“   👉 Ludwig's XH-Templates for MultiPage & OnePage

cmb
Posts: 14225
Joined: Tue Jun 21, 2011 11:04 am
Location: Bingen, RLP, DE
Contact:

Re: Reset af admin pw virker ikke

Post by cmb » Thu Sep 21, 2017 11:54 am

FT4 wrote:Så prøvede jeg reset en gang til, men nu kommer der ingen e-mails (som om logikken er, at det HAR jeg fået)
Det er korrekt.
FT4 wrote:Jeg fik også en ny kode tilsendt til den adresse, jeg anførte - men det virkede ikke!
Hmm, jeg har lige prøvet det, og for mig fungerede det.

Under alle omstændigheder kan du gendanne standardadgangskoden ("test") via FTP, se https://github.com/cmsimple-xh/cmsimple ... DME_DA.txt.
Christoph M. Becker – Plugins for CMSimple_XH

FT4
Posts: 36
Joined: Sun May 18, 2014 8:30 pm

Re: Reset af admin pw virker ikke

Post by FT4 » Thu Sep 21, 2017 1:36 pm

Tak for forslagene. Jeg prøver.

mvh

Jan

FT4
Posts: 36
Joined: Sun May 18, 2014 8:30 pm

Re: Reset af admin pw virker ikke

Post by FT4 » Thu Sep 21, 2017 2:59 pm

Tak for hjælpen!! Det virker :D

Jeg er meget glad for, at der er nogen, der gider dele deres indsigt og kunnen med sådan en som mig!!

mvh

Jan C.

Post Reply